Datascanning

Datascanning2018-11-28T10:21:54+00:00

Van papier naar verzamelen van gegevens

Voor het elektronische beheer en de elektronische opslag van je gegevens en documenten biedt Manufast je een globale scanoplossing.

Scannen van archieven

Volgens je aanvraag ontvangen we je archieven in dozen of onze teams komen je documenten on site ophalen.

We garanderen een volledige traceerbaarheid : van elk document, van elk dossier, van elke doos en van elk pallet!

Onze oplossing omvat de voorbereiding, het sorteren, de digitalisering, de validatie en de indexering van de gegevens, de levering van de beelden, en tenslotte de vernietiging van de documenten.

We kunnen ook on site scannen.

Contacteer ons

Logistiek documenten

We beheren de stroom van je inkomende post verbonden met je business zoals de contracten, de facturen, de schadedossiers, de documenten van terugbetalingen, van de dienst na verkoop, de documenten voor de garantie, de opvolging van betalingen…

In functie van je behoeften ontvangen we je documenten met een shuttle of stellen we je een postbus ter beschikking zodat ze rechtstreeks bij ons terechtkomen. Je mails kunnen ook in de flow worden opgenomen.

De te verwerken gegevens worden ofwel herkend door artificiële intelligentie, ofwel manueel verwerkt. Daarna worden ze in je beheers systeem ingevoerd.

De fysieke documenten worden vervolgens naar behoren gearchiveerd; vernietigd of naar jou teruggestuurd.

Contacteer ons

DocuSCAN

Voor de ondernemingen die een deel van of alle inkomende documenten willen uitbesteden, stelt Manufast DocuSCAN voor, een globale oplossing voor het scannen en beheren van documenten, voor archieven of voor dagelijkse documenten.

Beheer van documenten

Verzekeringsdossiers, dossiers, briefwisseling voor het beheer van schadedossiers, medische dossiers, timesheets, facturen… we verwerken je papieren documenten om de gegevens te verzamelen die essentieel zijn voor je business en voor je management.

AVG

Manufast wenst je gegevens te beschermen en werkt daarom volledig conform de AVG (GDPR).

Onze globale oplossing omvat :

  • Een studie over je businessen je behoeften.
  • Het uitwerken van de flow.
  • Het ophalen van je documenten of het ter beschikking stellen van een postbus.
  • De voorbereiding van documenten voor de digitalisering : de nietjes en paperclips worden verwijderd en de beschadigde documenten worden hersteld.
  • De identificatie : creatie van paginabanners met barcodes die we in elk document opnemen om ze van elkaar te scheiden.
  • Het scannen: elk papieren krijgt het scannen een uniek nummer zodat het fysieke document later eenvoudig terug te vinden is (endorsing). De documenten kunnen in 200 of 300 DPI worden gescand, en ook in kleuren of zwart-wit.
  • Validatie & indexering : de documenten worden geïndexeerd en de gegevens die je hebt gespecificeerd (klantnummer, bedrag factuur, datum, …) worden herkend, ofwel door artificiële intelligentie, ofwel via manuele indexering. Deze gegevens worden daarna in je workflows of digitale archieven opgenomen.
  • Levering van beelden of gestructureerde pagina’s in PDF, TIF of JPEG.
  • Verwerking van het papier na het scannen : als de documenten zijn gedigitaliseerd zullen ze, zoals je wenst, naar jou worden teruggestuurd, gearchiveerd of vernietigd.

3 redenen om je briefwisseling en documenten te dematerialiseren

  • Vermindering van de verborgen kosten : de menselijke interventies om het papier te verwerken of om een document terug te vinden, vertegenwoordigen een belangrijke verborgen kost.
  • Toegangelijke gegevens en tijdwinst : dankzij de verwerking van gegevens en de integratie in je beheerssysteem, zijn de gegevens gemakkelijk toegankelijk.
  • Plaatsbesparing : de huur van opslagruimte is duur en vraagt niet alleen bescherming tegen diefstal, brand maar ook overstromingen.

Met onze logistiek oplossing voor documenten, kun je je concentreren op je core business en geld besparen.

Ontdek onze diensten

Datamanagement

Wil je gegevens verzamelen ?

LAAT ONS JE GEGEVENS VERWERKEN

Wil je je databanken updaten, een tevredenheidsenquête organiseren, een wedstrijd, een cashback, of ook kortingbonnen of formulieren verwerken ?

Meer info

Logistiek

Opslagruimte nodig ?

OPSLAAN BIJ MANUFAST

Dankzij onze opslagruimte van 2 500 m², volledig geïnformatiseerd en beveiligd, slaan we de verschillende elementen op voor je pakjes, verpakkingen en verzendingen.

Meer info

E-Picking

Wil je je voorraden vanop afstand beheren ?

JE VOORRADEN ONLINE

Beheer je voorraden op afstand met ons online-platform! Onze teams ontvangen je producten, je drukwerk of andere gadgets. On demand tellen ze pakjes, slaan ze op en bereiden ze voor en verzenden ze snel en rechtstreeks.

Meer info

Prestaties on site

Wil je je team uitbreiden ?

ONZE HANDLINGTEAMS TOT JE DIENST

Met onze dienst prestaties on site komt Manufast naar jou toe. Volgens je behoeften en onze beschikbaarheden stellen we teams van 8 tot 20 personen ter beschikking om je te helpen productiepieken op te vangen.

Contacteer ons
solutions

Win tijd en bespaar geld dankzij ons Web2Print-systeem

Web2Print is een onlineplatform voor printen op aanvraag “ Printing on Demand ”.
Ons platform is beveiligd, eenvoudig, krachtig en instelbaar volgens je aanvragen en behoeften.

Web2Print

Stuur ons een aanvraag om informatie of gratis offerte.

Onze jarenlange ervaring biedt je feilloze garanties. Met onze logistiek oplossing voor documenten, kun je je concentreren op je core business en echt geld besparen!

Neem contact met ons op voor een gepersonaliseerd advies voor je activiteiten en behoeften.

Volledige naam*

E-mail*

Telefoon*

Bedrijf

Onderwerp

DrukwerkMailingHandlingDatamanagementDatascanningLogistiekWeb2PrintE-PickingTeamversterkingPlastic folie wikkelenAndere

Bericht*