Wilt u uw databank updaten, een tevredenheidsenquête organiseren of uw gegevens optimaliseren aan de hand van de retours van uw mailing ? Gegevenverwerking is vaak een vervelende en tijdrovende taak. Door het beheer aan een betrouwbare partner toe te vertrouwen, bent u zeker van een efficiënte verwerking en kunt u zich op uw corebusiness concentreren.
Retours verwerken
We zorgen voor de verwerking van mailings die worden teruggestuurd: de zendingen die bpost niet heeft verdeeld, komen terug bij ons. Dit wordt meteen geüpdatet in uw databank.
– U zorgt zelf voor de verzending: u vermeldt het adres van Manufast als retouradres of wij halen de retours op via postbussen. Wij coderen, indien mogelijk, de naam, het adres, het klantnummer en zelfs de reden van deze retours via de poststempel op de verzendingen.
– Manufast zorgt voor de verzending: door het scannen van de barcode van de verzending beschikken we zelf over alle nodige informatie voor een volledig centraal beheer van de verzendingen, het adresbestand en de redenen voor retour.
Op basis van uw IT-vereisten stellen we rapporten op en documenteren we de redenen voor retour rechtstreeks in uw databank.
Databank beheren
De kwaliteit en het update van uw databank met klantgegevens zijn erg belangrijk voor een goede klantrelatie. Bovendien zorgen ze ervoor dat uw commerciële acties steeds efficiënter worden. Reken op Manufast om de databank met uw klantgegevens op te schonen, te corrigeren en up-to-date te houden.
Op basis van de machtiging die u ons geeft en de toegang die ons wordt verleend (via gebruikersnaam en wachtwoord), nemen wij een deel van het beheer van uw databank voor onze rekening:
– We kunnen klanten, garantiebonnen, gewerkte uren, verzendingen van brochures of catalogi, updates van adressenbestanden of zelfs nieuwe prospecten of klanten rechtstreeks in uw klantenbestand invoeren.
– Daarnaast kunnen we ook externe controles aan deze ingevoerde gegevens koppelen: opzoekingen in de kruispuntbank, bijkomende adressen of specifieke links op basis van een bepaalde categorie van ingevoerde gegevens.
Omdat wij enorm veel belang hechten aan de gegevensbescherming van uw documenten, voldoet Manufast volledig aan de algemene verordening voor gegevensbescherming (GDPR).
Data invoeren en valideren
Door papieren gegevens in digitaal formaat om te zetten, zet uw bedrijf een eerste stap naar het digitale tijdperk.
Wij voeren gegevens in en valideren ze: aanvragen tot terugbetaling van verstrekte zorg, registratie van garanties, schadedossiers of hr-documenten (loonfiches, personeelsdossiers …)
We verwerken ook marketingacties met bijvoorbeeld kortingsbonnen, spaarkaarten, tevredenheidsenquêtes enz.
Zodra de documenten zijn gedigitaliseerd, past onze DocuSCAN-oplossing een OCR-herkenning (Optical Character Recognition) toe en gebeurt er een manuele validatie. Op deze manier wordt het risico op foutief ingevoerde gegevens in gedefinieerde velden vermeden. De pdf-documenten worden hernoemd op basis van de vereiste naamgeving. Daarna ontvangt u een computerbestand met alle gevraagde gegevens dat compatibel met uw informaticasysteem is.
Deze validatie kan als basis voor een eenvoudige gegevensarchivering dienen, maar kan ook worden gebruikt om enquêtes te digitaliseren, bestelbonnen te verwerken, boekhoudkundige documenten voor te bereiden enz.
Na verwerking zorgen wij ervoor, indien gewenst, dat de papieren documenten worden vernietigd.
Retours verwerken
We zorgen voor de verwerking van mailings die worden teruggestuurd: de zendingen die bpost niet heeft verdeeld, komen terug bij ons. Dit wordt meteen geüpdatet in uw databank.
Gegevens beheren
Wij zijn gespecialiseerd in gegevensverwerking en -beheer. Rekening houdend met de hoeveelheid of specifieke eigenschappen van gegevens die verwerkt moeten worden, zorgen onze medewerkers voor deze verwerking. Indien mogelijk passen we eerst een automatische OCR-herkenning toe (Optical Character Recognition). Onze DocuSCAN-oplossing digitaliseert de documenten en voert een eerste automatische herkenning van de gegevens in het document uit. Gegevens die niet automatisch worden herkend, verwerken we handmatig. De pdf-documenten worden hernoemd op basis van de vereiste naamgeving. Daarna ontvangt de klant een computerbestand met alle gevraagde gegevens dat compatibel met het informaticasysteem is. Alle gegevens worden vervolgens in het IT-systeem van onze klant ingevoerd. De verwerking van uw gegevens gebeurt volledig conform de GDPR-normen.
GDPR
De bescherming van uw gegevens is essentieel voor Manufast. We werken volledig volgens de Algemene verordening voor gegevensbescherming (GDPR).
Stuur ons een aanvraag voor meer informatie of een gratis offerte.
Doe een beroep op Manufast voor het beheer van uw databanken. We zijn sinds meerdere jaren gespecialiseerd in het verwerken en het beheer van klantengegevens.
Neem contact met ons op voor een gepersonaliseerde offerte op maat van uw onderneming !