Direct Mail – Gids inzake goede praktijken

92% van de Belgen maakt elke dag zijn of haar brievenbus leeg!

Een envelop, een brief, een antwoordkaartje of, waarom niet, meteen een cadeaubon? Elk jaar geven bedrijven hun marketingacties een flinke boost dankzij Direct Mail. Wist u dat 2 zendingen op 3 die bij mensen in de bus belanden reclame zijn? En dat 46,3% van de consumenten verklaart dat ze van plan zijn om tot actie over te gaan nadat ze een gepersonaliseerde brief hebben gelezen?

Een geadresseerde mailingcampagne naar de juiste doelgroep helpt u om deze doelstellingen te bereiken:

  • Naamsbekendheid opbouwen
  • Het binden van uw klanten
  • Een product bekend maken
  • De omzet verhogen

Laat Manufast uw geadresseerde mailings verzenden! Dat brengt u alleen maar voordelen: deskundigheid, ervaring, één enkel aanspreekpunt en de nieuwste technologieën.

Manufast begeleidt u bij het uitvoeren van uw direct mail-campagnes: layout, drukken, databasebeheer, handling, couponverwerking, terwijl u voordelige posttarieven geniet.

Pssst! Op 29 november is het Black Friday! Voor elke ‘Black Friday’-mailing verzonden tussen 18.11.2019 en 29.11.2019 biedt bpost u uitzonderlijk 10 % korting (vanaf 30.000 stuks) of 15 % korting (vanaf 50.000 stuks) op uw frankeerkosten tegen ‘DM Connect’-tarief. Aanbod onder voorwaarden (zie bpost).
Bron : The Direct consumer panel – MAS

Ontdek hoe u met uw Gids inzake goede praktijken een effectieve direct mail-campagne ontwikkelt.

Volledige naam*

E-mail*

Telefoon*

Bedrijf

Zou u graag een tip of een offerte ontvangen?

Bericht

2019-11-06T11:48:37+01:006 november 2019|Categoriëen: Communicatie, Drukwerk, Fidélisation, Marketing|