Onze print– en verzendoplossingen, per post en/of digital, voldoen aan al uw behoeften zowel administratief als marketing.
[br]
De oplossing
- Gepersonaliseerd platform met de logo’s en beelden van het bedrijf en de instelling, aanpasbaar aan specifieke behoeften
- Toegang tot het systeem op twee niveaus: gebruiker en beheerder
- Gemakkelijke en intuïtieve selectie van de diverse eigenschappen (type en formaat van de bladen, kleuren, hoeveelheden) en afwerkingen (Wire-O-afwerking, gelijmde rechte rug, geplastificeerd, omslag, …)
- Uw documenten personaliseren: in het systeem zit een “template” of sjabloon met personaliseerbare velden voor tekst of beelden. U kunt de inhoud van elk variabel veld zelf bepalen.
- Documentenbibliotheek: bewaar uw documenten in een bibliotheek om ze achteraf opnieuw te printen.
- Mogelijkheid om een systeem voor de goedkeuring van bestellingen toe te voegen
- Caddysysteem: elke gebruiker kan zijn printopdrachten groeperen, bepaalde bestellingen uitstellen tot een later tijdstip enz
- Prijzen: de prijs van elke bestelling wordt online meteen meegedeeld op basis van de gemaakte keuzes.
- Overzicht van alle eerdere bestellingen
- Tracking: het systeem omvat een tracking-functie om elke fase van de bestelling op te volgen, vanaf het uploaden tot de levering.
Web to print
Web2Print… klik & Print !
Web2Print is een online platform voor “Printing on Demand”.[br]
Met deze applicatie beheert en print u op afstand al uw communicatiedrukwerk of uw syllabi, die in een bibliotheek worden bewaard. U kunt ze downloaden, aanpassen of een printopdracht lanceren en uw drukwerk rechtstreeks laten leveren waar u dat wenst! U wint plaats en u vult de voorraad aan wanneer dat volgens u nodig is!
Tegelijk kent u op elk ogenblik uw budget, want het systeem geeft u steeds toegang tot al uw facturatiegegevens.
Het platform wordt exact afgestemd op wat u nodig hebt.
Deze formule is ideaal voor franchisebedrijven: u kunt uw franchisenemers bijvoorbeeld de toestemming geven om “on demand” flyers te laten drukken met de gewenste corporate look, terwijl ze op sommige plaatsen toch zijn gepersonaliseerd met de specifieke gegevens van de franchise. Dat kan ook met visitekaartjes, prijslijsten enz.
Ook voor scholen en opleidingsinstituten is deze formule perfect: het administratief of onderwijspersoneel kan de inhoud van cursussen gemakkelijk aanpassen, het formaat en de manier van inbinden kiezen, het gewenste aantal exemplaren bestellen en laten leveren op de opleidingsplek.
[br]
De oplossing
- Opmaak van de flows en en automatische verzending van de bestanden in PDF, PostScript of PCL formaat op onze beveiligde servers SFTP.
- DocuSTREAM opent het bestand, verzamelt alle variabele gegevens,verrijkt het met 2 streepjescodes ( een voor de mail-ID optimale postverwerking en een tweede voor de optische controle voor het onder omslag brengen).
- Een beeldkopie TIFF is gemaakt bestemd voor het uiteindelijke afprinten
- Daarna wordt het document gedrukt, en onder omslag gebracht met een Cameracontrole voor een 100% kwaliteit garantie
- Tweemaal daags afgifte bij Bpost met voordelige posttarief.
- Reporting online
Uitgaande post
Verwelkomingsbrieven, facturen, herinneringen, aanmaningen, aankondigingen van tariefwijzigingen, … al deze noodzakelijke brieven nemen kostbare tijd in beslag en vertegenwoordigen een aanzienlijke kost.
Manufast heeft DocuSTREAM + Mult e-flow ontwikkeld, een veilige en volledig geautomatiseerde Print- en Digitale totaaloplossing om terugkerende administratieve post te verzenden.
Docustream is
- Economisch : het automatisch toevoegen van een mail-ID streepjescode laat u toe te genieten van de daarbij horende tariefvermindering: +- 0,28 € per zending voor elke drop van minstens 500 zendingen. DocuSTREAM kan automatisch verschillende brieven groeperen in één omslag, op basis van een sleutel (adres, klantnummer…).
- Eenvoudig : u genereert uw post zonder uw gewoontes te veranderen. DocuSTREAM aanvaardt bestanden in PDF, PostScript en PCL. Eens alle parameters (papier, recto of recto/verso, formaat…) gekend zijn, beheert DocuSTREAM heel het proces volautomatisch. Ook voor aangetekend brieven.
- Onfeilbaar : de kwaliteit van het onder omslag steken wordt voor 100% gegarandeerd door het toevoegen van streepjescodes. Alle flows zijn GDPR conform.
- Snel : Alles wordt ’s nachts voorbereid, en de bestanden zijn om 6u klaar voor het afprinten en onder omslag steken. De postafgifte kan zo op D+1 gemaakt worden.
- Beveiligd : ons IT-departement beveiligt de behandeling van uw gegevens, vanaf de ontvangst tot het definitieve archiveren van de bestanden. DocuSTREAM is ook GDPR compliant.
- Transparant : dankzij een web-tracking kunt u de detail van alle verzendingen opvolgen.
Option Mult e-flow : op naar de digitalisering van uw terugkerende administratieve verzendingen
In een steeds concurrentiëlere omgeving wordt digitaliseren een economische noodzaak voor bedrijven. Om een geleidelijke overgang naar een elektronisch beheersysteem mogelijk te maken, heeft Manufast de totaaloplossing ‘DocuSTREAM + Mult e-Flow’ ontwikkeld:
- Verzending van administratieve documenten of reclamemateriaal digitaal en via de post, in combinatie met een aaneenschakeling van geautomatiseerde scenario’s
- Terbeschikkingstelling van documenten zoals facturen, loonfiches en administratieve of informatieve documenten via verschillende platformen, zonder dat er dure investeringen in IT-integratie of complexe ingrepen nodig zijn
- Manufast werkt samen met de populairste platforms op de markt, zoals DOCCLE, ZOOMIT en PEPPOL.
[br]
Onze diensten
- Het ontwerp en creëren van een e-mail op basis van uw sjabloon
- Het aangeleverde document omzetten naar een e-mail voor de klant
- Beheer van uw database
- Creatie van de webpromotiepagina
- Formulieren maken (vastleggen, bijwerken, verrijken van uw gegevens)
- Beheer van mailinglijsten
- Personaliseren van e-mails
- Optimalisatie voor de deliverability van e-mails
- Tracking van een hyperlink
- Creëren van gepersonaliseerde routes voor elke klant/contactpersoon:
- Follow-up van een enkele of terugkerende gebeurtenis
- Herinnering, melding
- Follow-up na een verkoopsafspraaks
- Rapportage
Mult-E-Flow
Met Mult-E-Flow, kan u van meerdere kanalen gebruik maken voor één campagne, en dat zelfs als U niet beschikt over een digitale specialist.
Mult-E-Flow werkt net zo goed voor het verzenden van administratieve documenten als marketing zendingen.
Met deze oplossing, kan u samen met ons een plan uit tekenen en geautomatiseerde scenario’s schrijven naar uw keuze, een e-mail, een herinnering op een vastgestelde datum voor de klant die zijn mail niet heeft geopend het verzenden van een SMS, en een papieren mailing …
Ons team maakt voor u de benodigde sjablonen en webpagina’s.
Uw terugkerende administratieve documenten kunnen via verschillende kanalen worden verstuurd, naargelang het soort document.
- Verzending via e-mail met beveiligde link (alle soorten documenten zoals facturen, loonfiches informatieve documenten)
- ZOOMIT-platform (enkel facturen)
- PEPPOL-platform (het enige platform voor verzending van documenten naar overheidsinstellingen)
- DOCCLE-platform (alle soorten documenten zoals facturen, informatief en reclamedocumenten; maakt elektronische archivering mogelijk).
Ontdek onze video ” Een Marketing campagne beheren met Mult e-flow: |
Ontdek onze video ” Een Administratieve campagne beheren met Mult e-flow: |
Manufast helpt u ook graag met:
- Brieven vouwen en in enveloppe steken, handmatig of automatisch naargelang het volume;
- Bezorging van niet-gefrankeerde post door uw medewerkers rechtstreeks in onze werkplaats;
- Het drukwerk van uw brieven;
- Een volledig geautomatiseerde oplossing voor meer dan vijfhonderd zendingen per dag: DocuSTREAM.
Zo zijn uw teams verlost van saaie taken en kunnen ze zich concentreren op uw kernactiviteiten terwijl u van de beste tarieven voor bulkmail geniet, bepaald door Bpost.
(*) Onder voorbehoud van een analyse van het volume en de aard van uw zendingen. Prijzen geldig voor 2021, onder voorbehoud van aanpassingen door Bpost.
DocuPOST
DocuPOST helpt u met terugkerende taken zoals het frankeren en verzenden van al uw administratieve brieven. Zelfs voor kleine hoeveelheden profiteert u al van een voordeeltarief.
Elk bedrijf, klein of groot, verstuurt post. Denk maar aan facturen, attesten, contracten, loonbrieven of welkomstbrieven voor klanten. Niemand ontsnapt eraan. Maar al die brieven versturen neemt veel tijd in beslag, is duur en levert uw bedrijf geen meerwaarde op.
Vertrouw de frankering en verzending van uw administratieve post toe aan Manufast. In de praktijk:
- Al vanaf tweeduizend brieven per maand betaalt u slechts 0,76 euro per zending (het Non Prior-standaardtarief bedraagt 0,86 per zending) *.
- Onze shuttledienst haalt dagelijks of op een onderling afgesproken moment uw niet-gefrankeerde post op in uw kantoor.
- He gaat over administratieve brief in een enveloppe met Amerikaans formaat (max. 50 g), mag uit één pagina bestaan of verschillende bijlagen bevatten.
- Afhankelijk van het aantal brieven brengen we op elke enveloppe handmatig of automatisch een barcode
- We berekenen de DocuPOST-kosten voor ophaling en verwerking op basis van uw bedrijfslocatie en het aantal zendingen. We bezorgen de brieven binnen maximaal D+4 na ophaling.
- Manufast is als belangrijke routeerder erkend door Bpost. Daarom krijgt u steeds het beste advies.
- U profiteert automatisch van de CO2-compensatie van Bpost voor de uitstoot die met de verwerking van uw zendingen verband houdt.
Eenvoudige oplossingen voor een snelle uitvoering
QAl onze oplossingen zijn eenvoudig, zowel om uw uitgaande post te outsourcen als om scenario’s voor uw communnicatiestromen uit te werken of een web-to-print-platform te installeren. U hoeft uw IT-afdeling er niet mee lastig te vallen. En de oplossingen zijn heel snel functioneel.
Waarom het beheer van terugkerend zendingen uitbesteden?
Als u ons de verzending van uw terugkerend drukwerk toevertrouwt, biedt dat talrijke voordelen:
- U kunt “hybride flows” kiezen : emailing of papieren mailings
- U bespaart op de portkosten dankzij de groepering van uw briefwisselingen en de toevoeging van een mail-ID.
- Uw medewerkers concentreren zich op uw core business
- U verminderd de kosten die aan het machinepark gebonden zijn
- U kunt ons niet gestandaardiseerde zendingen toevertrouwen, zoals mappen of welkompakketten.
- Dankzij onze rapporten hebt u een nauwkeurig overzicht van het aantal zendingen en de precieze kost ervan.
Onze tips voor uw bedrijfsvoering
Uw administratief beheer of uw marketing en communicatie kunnen eenvoudiger! En daar willen wij voor zorgen. Onze adviseurs maken tijd vrij om te luisteren naar wat u nodig hebt en te begrijpen waar het in uw business om draait. Zij analyseren uw project en voeren de oplossingen uit in nauwe samenwerking met u.
Stuur ons een aanvraag voor meer informatie of een gratis offerte.
Ontdek onze gunstige tarieven voor de verzending van u administratieve documenten, marketingmails en reclamedrukwerk.
Naast de digitale druk en de verzendingen, kunnen we ook uw briefpapier met hoofding en enveloppen drukken en opslaan. Ze zullen automatisch worden gebruikt bij uw zendingen.